Mūsų pagrindiniai modeliai
Get to know the unforgettable, most emblematic and representative models of Fiat.

S61 - 1908
Pirmajame XX amžiaus dešimtmetyje greičio karštinė išplito visame pasaulyje, ir būtent šiame didelio sportinio azarto fone gimė „Fiat S61 Corsa“ – dvivietis lenktyninis automobilis.

Topolino - 1936
Kai 1936 m. buvo pristatytas „Fiat 500“, tai buvo mažiausias masinės gamybos automobilis pasaulyje. Dėl gražių formų ir dydžio visuomenė jį vadino „Topolino“.

600 - 1955
Pristatytas 1955 m., „Fiat“ 600 modelis žymėjo masinės motorizacijos pradžią – šeštajame ir septintajame dešimtmečiuose buvo parduodami maži, praktiški automobiliai. Dėl savo kainos ir kokybės santykio sėkmė buvo pasiekta beveik iš karto – per dieną buvo pagaminama po 1000 modelių.

500 - 1957
„Fiat“ pristatė „Nuova 500“ 1957 m., daugiausia ketindama pakeisti „Fiat 500 Topolino“. Atnaujintas su naujomis sėkmingojo „600“ technologijomis, su laikančia monokoko konstrukcija ir kabančiu galiniu varikliu, 500 buvo varomas kompaktišku, oru aušinamu 2 cilindrų varikliu – „Fiat“ naujiena.

Dino - 1966
„Fiat Dino“, gimęs pagal Maranello ir Lingotto giminių susitarimą, buvo sukurtas kaip įprastas automobilis septintojo dešimtmečio viduryje. Jo išskirtinumas: „Ferrari“ 1987 cm³ V6 variklis, galintis išvystyti 160 arklio galių esant 7500 aps./min.

127 - 1971
127 modelis buvo „Fiat“ kompaktiškų automobilių transformacijos į modernius modelius dalis. Sukurtas taip, kad būtų stiprus, efektyvus ir puikus, bei padėtų sumažinti degalų sąnaudas, modelis pasižymėjo moderniomis linijomis ir sprendimais bei erdvesniu šviesiu salonu.

126 - 1972
Vikrus ir nenugalimas parkavimo vietose, 126 modelis tęsė „Fiat“ automobilių kiekvienam pasiekiamumo tradiciją. 1972 m. pristatytas modelis turėjo tokią pačią važiuoklės bazę ir didelę dalį „Fiat 500“ išplanavimo, kaip ir anksčiau, pasižymėdamas atnaujintu, šiek tiek didesniu kėbulu, pagerintu saugumu ir erdve salone.

Panda - 1980
Nuo pasirodymo 1980 m. pagaminta daugiau nei 7,5 milijono vienetų, todėl „Panda“, kartu su „500“, laikoma geriausiu itališku visureigiu, lydinčiu jaunus žmones ir šeimas jų gyvenime.

UNO - 1983
Patogus, stilingas, ekonomiškas ir greitas – šiais būdvardžiais buvo apibūdinamos pagrindinės šio 1983 m. pristatyto dviejų dalių supermini modelio koncepcijos. Modelis pasižymėjo patogiu aukštiu, erdviu salonu ir kvadratine kėbulo forma.
Laikui bėgant „Fiat“.
Dalis mūsų tapatybės slypi kiekviename mūsų logotipe. Tai dešimtmečius trukusi istorija ir evoliucija. Sužinokite daugiau čia.

1899
Norėdami atpažinti naujai įkurtą įmonę, devyni steigėjai ant savo pirmųjų modelių gaubtų pasirinko uždėti rokoko stiliaus žalvarinį pergamentą, kuriame ranka išgraviruotas visas įmonės pavadinimas.

1904
Maždaug po dešimtmečio nuo pirmojo logotipo atsiradimo, sutapusio su Art Nouveau judėjimo augimu, „Fiat“ vadovybė nusprendė jį atnaujinti, ovalo formą paverčiant ovalia ir pridedant stilizuotus grafinius elementus.

1921
Ryšys su lenktynių pasauliu paskatino naudoti mažiau įmantrų ir labiau tiesioginį logotipą, pirmą kartą panaudotą 1921 m. ant „801 Corsa“ – pirmojo pokario „Fiat Grand Prix“ modelio.

Restauravimas
Patikėkite savo automobilį mūsų technikos ekspertų įgudusioms rankoms remontui, detalių keitimui ir restauravimui.

Sertifikavimas
Jūsų klasikinis „Fiat“ nusipelno būti įvertintas kiekviena detale. Autentiškumo sertifikatas garantuoja jūsų automobilio originalumą ir pabrėžia jo vertę.

Atraskite mūsų produktą
Mūsų aksesuarų asortimentas yra elegantiškas ir tausoja aplinką. Dėl kruopščiai parinktų medžiagų visi jūsų aksesuarai yra brangūs ir ypatingi.