Visada būti įkrautam yra lengva
Įkrovimo namuose patogumas
Automobilio įkrovimas namuose yra saugus, greitas ir patogus. O dabar dar lengviau.
Įkraukite bet kur, bet kada, kelyje
Europa turi vieną plačiausių viešųjų įkrovimo tinklų – įkrovimo stoteles lengva rasti, kad ir kur būtumėte.
Suplanuokite ilgą kelionę lengvai
Tolimos kelionės planavimas dar niekada nebuvo toks paprastas. Galite pasikliauti išmaniais įrankiais, kurie padės pasiekti kelionės tikslą ir pasiūlys geriausias įkrovimo stoteles pagal jūsų maršrutą ir baterijos būseną.
Diapazonas ir jo kintamieji
Greičio koeficientas
Važiuojant greitkeliu pastoviu greičiu, 100 % elektrinės transporto priemonės nuvažiuojamas atstumas yra mažesnis, palyginti su WLTP ciklu. Mieste atstumą galima padidinti ilgiau nei WLTP ciklas.
Vairavimo įpročiai svarbūs
Sklandus greitėjimas ir tinkamas stabdžių naudojimas sumažina energijos sąnaudas, o važiavimas vienu pedalu padeda regeneracinio stabdymo metu, optimizuojant nuvažiuojamą atstumą 15–20 %.
Salono temperatūra ir diapazonas
Išorinis klimatas, šildymas ar oro kondicionavimas gali pakeisti nuvažiuojamą atstumą iki 40 %, priklausomai nuo sezono ir salono temperatūros. Norėdami padidinti atstumą, įkrovimo metu pašildykite automobilį.
Viskas, ką reikia žinoti
Čia sužinosite viską, ką reikia žinoti apie elektromobilio įkrovimą ir nuvažiuojamą atstumą.
Koks yra maksimalus diapazonas?
Maksimalus nuvažiuojamas atstumas priklauso nuo modelio. Naujasis „Fiat Topolino“ WMTC cikle gali nuvažiuoti iki 75 km, o „600 electric“ – iki 400 km mišriu WLTP ciklu, o mieste – iki 600 km. „500e“ mišriu WLTP ciklu gali nuvažiuoti iki 320 km, o mieste – dar toliau. Peržiūrėkite vaizdo įrašą, kad sužinotumėte daugiau apie jo nuvažiuojamą atstumą ir kitus vairavimo režimus, kurie gali padidinti jūsų autonomiją, pavyzdžiui, „Sherpa“.
Stabdymas yra naujas įkrovimas
Regeneracinio stabdymo technologija naudoja automobilio kinetinę energiją, kai nenaudojate akceleratoriaus pedalo. Švelniai lėtinant greitį, pagaminta energija gali būti panaudota iš karto arba kaupiama akumuliatoriuje. Tokia technologija prieinama naujajame „Grande Panda“, naujajame „600“ ir „500e“. Norėdami sužinoti daugiau, žiūrėkite vaizdo įrašą.